BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday 31 December 2011

TAHUN BARU , UMUR TUA .. :D

assalamualaikum w.b.t .. :)

salam persaudaraan ! 






SELAMAT TAHUN BARU ~ 2012 !

alhamdulillah .. masih diberikan peluang dan kesemapatan utk menikmati saat2 di ambang tahun baru ini .. terharu , bersyukur semua jadi sebati .. *dah boleh wt kuih k0t ! :D
oke , mlm ne nk berjiwang2 cikit boleh kan ..

em , tiba2 perassan sedih menjalar di hati .. acewaah!
tatkala mengenangkan kenangan2 di tahun 2011 masih bermain2 dan menari nari di minda !
terasa bagaikan ingin kembali semula ke masa itu . begurau senda , bertepuk tampar , tertawa riang , menangis gembira ! arhh , indah nya !

AKU KERINDUAN ..
rindu pada setiap lawak jenaka mereka .
rindu pada setiap kata2 mereka yg pada masanya agk 'melampau' tp sudah menjadi kebiasaan di telinga ku ini ..
terasa masih segar !
terasa masih ada ..

AKU RINDUKAN RAKAN-2 SEPERJUAGAN KU ..
mereka kini bagaikan semakin jauh .. semakin hilang dari pandangan mata ..
namun di hati tetap terpahat ! dengan beribu kenangan dan sukar ditanggalkan .

doaku hanya satu , senoga persahabatan kami ini akn terus berkekalan , terus diingati & terus berada di hati kami selamanya walaupun perkahwinan telah terbina dlm kehidupan masing-2 kelak ! ^^

teman .. aku merindui kalian ..
kalianlah warna2 yg telah memenuhi kertas lukisan yg sama2 kita lakar dahulu , dan sekarang ia menjadi juara di persada hati di negara ini ..
terima kasih utk segala kenangan dan keletah kalian yg menghiburkan hati .. 
tak akan ku lupa sampai ke liang lahad .. insyaallah .
maaf ats segala kekhilafan .
AKU SAYANG KALIAN !!

P/S : jemput-2 la panggil aku ne klw rumah tu nk bina tangga .. :D

~maaf utk post kali ini . kepala gila saya mula muncul~
tp sy ikhlas menaip post ini :)

~TERIMAKASIH~


suka? like jerr , syukran ya :)

0 comments: