BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday 7 December 2011

akhirnya .. ia kembali juga !

assalamualaikum ..
salam persahabatan ..
alhamdulillah ... syukur . akhirnya blog ini dpt dilahirkan semula setelah blog aku yg lama telah hilang ditelan ke'nyanyok'kan aku sendiri . ngee!
sebenarnya .. sebelum ne aku ada satu blog yg bejaya dilahirkan kira2 bln 6 atau 7 yg lalu .. tetapi disebabkan kesibukan dlm SPM thun ne , blog tuu terus ditinggalkan . dsebabkan dh lama xbuka .. emm! ape lagi , password pun terus lupa leeerrr .. jenuh ingat2 balik satu persatu ! tp , still xleh egt . smpy satu tahap aku dah fedup sgt , nk senangkan cite aku wt yg baru .. :)
pape pun , tujuan blog ini dihasilkan adalah utk mengisi masa2 lapang yg ada , dan tujuan utk meluahkan perasaan aku xkira lah sedih ke , gembira ke , manis ke , pahit ke , masammmm kee! heee~ kalau2 dh xdek tmpt nk mengadu kan .. so , sini lah tempat aku mulai sekarang ..
selain itu ! aku ne jenis yg suka menulis , menaip dan merapu .. haha! jdi bila aku rasa nk merapu tuu , korang boleh la tgk aku merapu kt sini keyhh .. kui3 .
dan ! apa2 info yg aku dpt aku juga akn sharing2 kat sini dgn korang sume keyh..
akhir kata ... salam perkenalan ! epy bufday to my blog ! :)
semoga hidup kita sentiasa diberkati ALLAH . AMIN ..



p/s : jika ada salah silap sepnjg aku merapu kt sini , sila2 lah beri teguran oke? tengsss .. :')


suka? like jerr , syukran ya :)

0 comments: