BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday 16 June 2012

New Look Again :)


Assalamualaikum wbt .. 


Berwajah baru blog saya kali ini dengan renovation yg telah saya lakukan . kalau sebelum ni blog saya agak messy and crowded .. and looks like kids blog :D saya telah mengubah semua design dan background blog ini . InsyaAllah its look nice then before .. Am i right ? ^^ 
Semakin hari semakin sibuk saya menghadapi hari-hari  sebagai seorang student di Kolej Matrikulasi Kedah 2012/2013 . saya telah bergelar pelajar Matrik sudah 3minggu Haha . ( baru berpeluang mengupdate blog ini ) . 
Saya mula menjejakkan kaki ke bumi Matrik pada 27/5/2012 dengan rasa penuh kebanggaan dan keazaman yang tinggi . Alhamdulillah , setelah mendapat keputusan SPM saya berjaya menjadi salah seorang student Matrik :)
sebelum memilih Kolej Matrikulasi Kedah sebagai tempat menimba ilmu , saya berada dalam delima untuk memilih sama ada menerima tawawan matrik ataupun UNISZA di Terengganu bahagian Diploma Pemasaran . 

Alhamdulillah , akhinya saya telah memilih KMK sbg rumah kedua :D


Susana di sana ? yaaa , sangar crowded dengan pelajarnya seramai dua ribu lebih ! kenalan teramat lah ramai .. Alhamdulillah , buat masa sekarang masih boleh mengikuti cara pembelajaran di sana kecuali ....... Mathematics ! :D
a little bit hard actually coz its not Mathematica but Additional Mathematics :)



Im going back to KMK tomorrow morning :/ 
gonna miss my Family :) 
Lets get a sleep ! Haha , Salam ^^




p/s : design blog ini akan sentiasa diubah dari semasa ke semasa mengikut tahap kerajinan saya , insyaAllah :D


suka? like jerr , syukran ya :)

0 comments: